Veel gestelde vragen
Q: Waarom wordt ik op zondag doorgestuurd naar een andere webwinkel?
Op zondag zijn een aantal webwinkels (waaronder Babypark en Kinderstoeltje) gesloten. Je wordt dan automatisch doorgestuurd naar een vergelijkbare webwinkel.
Q: Het merk wat ik gebruikt heb staat er niet bij maar ik zou wel graag een review willen plaatsen, kan dat?
Ja dat kan. Je kunt het betreffende product doorgeven via ons contactformulier waarna wij het zullen toevoegen aan Babykeur. Indien gewenst ontvang je van ons een mailtje zodra het product erop staat.
Q: Waarom moet ik mijn emailadres opgeven bij een review en wat wordt daarmee gedaan?
Het email adres wat je opgeeft bij de review wordt alleen gebruikt om spam te voorkomen. Babykeur doet verder niks met je email adres.
Q: Ik wil graag mijn review wijzigen of verwijderen, kan dat?
Nee dat is helaas niet mogelijk. Je kunt je review eventueel aan laten passen, gebruik daarvoor ons contact formulier. Je kunt ook een tweede review plaatsen voor het betreffende product.
Q: De omschrijving van het product klopt niet en komt niet overeen met mijn mening.
De omschrijving wordt aangeleverd door de webwinkel. Mochten er onwaarheden in de omschrijving staan dan kun je dat ons laten weten via het contactformulier.